غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

سلام به همه.

این چند روز حالم به شدت بد بود.وااااااااااااااااااااااااااااااای استقلال باخت.انقدر گریه کردم که خدا میدونه.ولی بعدش مهناز دوستم یه چیزی بهم گفت که اروم شدم.گفت خدا خیلی استقلال را دوست داشته که باختن.چون بعد از این همه برد داشتن مغرور میشدن.این باخت غرورشون را شکست.(البته مهناز استقلالی نیست).خدا راشکر جای استقلال تو جدول تغییر نکرد.بیچاره داداش ارش چقدر سعی کرد گل سوم را بزنه تا مساوی شن ولی نشد.حالا همه ی اینا یه طرف امتحانام گند زدم.واااااااای تاریخ را 18 گرفتمخودمم باورم نمی شد تاریخ را همچین نمره ای بیارم.اخه من از ساعت 2  بعد از ظهر خوندم تا 5.بعد یه برنامه ای را که خیلی دوست دارم و از رادیو جوان پخش میشه را گوش دادم.بعد رفتم کمک خواهرم.بعدهم رفتم دختران حوا رادیدم.بعد رفتم از ساعت 7:30 تا10 خوندم.بعدفیلم راستش رابگو که حتما باید میدیدم رادیدم.بعد ساعت 11 خوابیدم تا 3 نصفه شب.از 3خوندم تا 4:30 بعد خوابیدم.دوباره تو مدرسه با زهرا خوندیم. حالا امروز که داشت برگه ها رامیداد.گفتم بیسته را گرفتم.بعد یه دفعه گفت نگار شدی 18 داشتم میمردم.میخواستم جیغ بزنم.ترخدا شما بگین من دیگه چه جوری بخونم.دارم خل میشم.



نظرات شما عزیزان:

••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت20:08---13 آذر 1391
سلام من لینکت کردم اگه میشه من و بلینک.یادت نره هااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:مرسی.چشم لینکت هم میکنیم


M0HAMMAD
ساعت16:04---13 آذر 1391
هر چند ساعت ميخوني نيم ساعت يك بار 5 دقيقه استراحت كن

يا يك ساعت ميشه 10 دقيقه

يا يك ساعت و نيم ميشه 15 دقيقه استراحت كن

اينطوري باعث ميشه مغزت كمتر روش فشار بياد

درضمن همش نميشه درس خوند همشم نميشه بري پاي فيلم

فيلم رو ميتوني بعدا بري بخري ببيني يا دان كني

بازي هم كه اخبار نشون ميده چند چند شد پس درس بخون
پاسخ:فیلما شاید بتونم نبینم.ولی اخه بازی های استقلال متاسفانه ندیدنش امکان پذیر نیست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:روزگار تلخ من, | 13:49 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 80937
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ